четвер, 27 лютого 2014 р.

Курс «Соціальні сервіси Веб-2.0 у дистанційному навчанні»

Інформатизація освіти в Україні – один з найважливіших механізмів, що зачіпає основні напрямки модернізації освітньої системи. Основною тенденцією інформатизації шкільної освіти є розвиток інноваційних освітніх процесів на основі використання ІКТ дистанційних форм навчання, та дистанційних форм підтримки традиційного навчання, заснованих на Інтернет-технологіях. Велика роль надається методам активного пізнання, самоосвіті, дистанційним освітнім програмам.
Ключовою фігурою, що безпосередньо впливає на якість дистанційного навчання, являється викладач. Викладачі дистанційного навчання повинні не тільки добре знатися у предметі навчання, але й володіти необхідними навичками організації навчальної діяльності в умовах сучасного високотехнологічного освітнього середовища.Педагогів-тьюторів потрібно ретельно готувати до початку проведення дистанційного навчального процесу. Відтак актуальність даного навчального курсу визначається необхідністю підвищення ефективності навчального процесу в умовах інтенсивного технологічного зростання.
Мета навчального курсу. Даний курс дає змогу педагогам (освітянам) оволодіти необхідними знаннями,навичками, вміннями та розвинути професійну компетенцію в рамках дистанційного навчального процесу, а також детально розкриває тонкощі роботи викладача в навчальному середовищі, що організоване з використанням дистанційних технологій навчання.
Завдання навчального курсу.
Оволодіти необхідними знаннями та вміннями у наступних питаннях:
- теоретичні та методичні засади дистанційного навчання;
- спеціалізовані програмно-технічні засоби організації дистанційного навчання;
- ознайомлення з методикою дистанційного спілкування та навчання, особливостями організації навчального процесу при дистанційному або комбінованому навчанні, методикою і технологіями використання соціальних сервісів в організації навчального процесу;
- створення навчально-методичного забезпечення для проведення занять з використанням соціальних сервісів;
- ознайомлення з принципами організації занять з використанням соціальних сервісів мережі Інтернет;
- вимоги до інформаційних та навчальних ресурсів;
- особливості організації дистанційного навчального процесу школярів;
- особливості діяльності тьютора як представника нової категорії викладачів, працюючих в умовах дистанційного навчання;
- розвиток професійної компетентності тьютора, основи становлення, удосконалення і розвитку навичок тьюторської діяльності в умовах шкільної освіти;
- якість та ефективність роботи тьютора в системі дистанційного навчання.
Практична значущість: у результаті опанування курсу слухачі не тільки володітимуть запасом  знань з теорії та практики реалізації дистанційного навчального процесу, а й зможуть використовувати ці знання в практиці професійного становлення та самоосвіті.
Програмою передбачено проведення занять за змішаною очно-дистанційною формою.
Основними видами занять визначено:
- лекційні заняття в очній і дистанційній формі;
- практичні заняття в очній і дистанційній формі;
- тестовий контроль в дистанційній формі;
- самостійна науково-пошукова робота;
- розробка дистанційного курсу за обраним напрямом;
- захист розробленого курсу.

Немає коментарів:

Дописати коментар